Bevragingsactie

Op 3 mei 2017, over deze onderwerpen: Afdelingswerking

In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2018 houdt N-VA Gistel een bevragingsactie onder de inwoners van Gistel - Moere - Snaaskerke en Zevekote. Onder het motto "Wat kan er nog beter in Gistel?" stellen we een aantal gerichte vragen i.v.m. de leeforganisatie en leefmilieu van de Gistelnaar. Uw antwoorden moeten dienen om in ons verkiezingsprogramma zoveel als mogelijk rekening te houden met uw wensen en verzuchtingen. Het formulier kan worden ingevuld op al onze actiedagen en evenementen zoals daar zijn : moederdagactie op 12 mei op de vrijdagmarkt, Dolle Dagen en vaderdagactie op 10 en 11 juni in de namiddag in de Hoogstraat, het Spitfeest op 27 augustus in Zomerloos, enz... Onze slogan luidt "Wij zijn er voor u ..." dus maak gebruik van deze mogelijkheid om uw wensen en eventuele klachten aan ons bekend te maken. De actie loopt tot eind augustus van 2017. Het formulier kan ook worden opgevraagd via een mailtje naar erwin.vandriessche [at] n-va.be. We verwachten dan uiteraard wel het ingevuld formulier terug.

Groeten,