Nieuw bestuur bij N-VA Gistel.

Op 18 maart 2016, over deze onderwerpen: Afdelingswerking

Het nieuwe N-VA bestuur afdeling Gistel.
Op 17 maart had de verdeling van de functies van de verkozen bestuursleden plaats bij N-VA Gistel na de verkiezingen van 26 februari. Voorzitter en ondervoorzitter werden rechtstreeks verkozen door de leden.
Op de foto achteraan van links naar rechts: Bart Hemeryck - verantw. organisatie, Conny Dierendonck - bestuurslid, Bernadette Dereeper - bestuurslid, Wim Aernoudt - gemeente- en provincieraadslid, Peter Van Dycke - bestuurslid, Gustje Reynaert - bestuurslid, Pascal Alles - webmaster en verantw. sociale media, Pieter Delaere - verantw. jongerenwerking, Katrien Booy - OCMW raadslid, Pieter Decrock - OCMW raadslid.
Zittend van links naar rechts: Schepen Gilbert Beirens, secretaris Annie Vandevelde, voorzitter en verantw. communicatie en leden Erwin Van Driessche, ondervoorzitter Agnes Deruytter en schepen Erwin De Clercq.
Ontbreken op de foto wegens verontschuldigd: Katrien Famil - gemeenteraadslid en Heidi Polmans - penningmeester.