Nieuwjaarsreceptie 2011

Op 2 mei 2011

De nieuwjaarsreceptie van N-VA Gistel op zondagmiddag 30 jan was een groot succes. Zo’n 150 leden en sympathisanten kwamen samen in de toneelzaal van het Gistelse college SIGO. Veel bekenden en ook veel nieuwe gezichten zorgen voor een gezellige sfeer. Afdelingsvoorzitter Wim Aernoudt verwelkomde iedereen en leidde de gastspreker, Vlaams volksvertegenwoordiger Wilfried Vandaele in.
Wilfried Vandaele gaf een schets van de moeilijke politieke toestand en benadrukte de consequente houding van N-VA. N-VA wil graag verantwoordelijkheid nemen, en oplossingen aanreiken. Maar N-VA blijft wel die Vlaamse partij die dan ook verwacht dat er in voldoende mate met z’n eigen programma rekening wordt gehouden. Daarnaast blijft het voor ons ondenkbaar dat we een regering gaan vormen zonder staatshervorming en splitsing van BHV. Dit omdat hervormingen nodig is om tot efficiënt besturen te komen.
Nieuwjaarswensen, sfeer, gezelligheid, verbondenheid kenmerkten de middag. We bedanken uitaard het Gistelse Sint Godelieve college en brouwerij De Halve Maan voor de medewerking.

Tot volgend jaar.